0

Zin in kip maar in een ander jasje? Dan is dit je recept voor vanavond!Dit is een heerlijke wok boordevol vezels en andere micro nutriënten!

Wat heb je nodig (2 personen)?

Zo lukt het altijd:

  1. Verhit de wokpan.
  2. Snijdt de kipfilet in blokjes en bak ze zachtjes gaar +/- 7min.
  3. In de tussentijd schaaf winterpeen plakjes van de winterpeen af en rol deze op.
  4. Voeg de bimi/sugarsnaps/paprika en knoflook toe en wok deze 2 min.
  5. Voeg het water en ketjap manis toe en laat 15 min. , met de deksel op de pan, op laag vuur stoven.
  6. Laat ondertussen de kikkererwten uitlekken en dep goed droog met keukenpapier.
  7. Verhit een koekenpan en bak de kikkererwten met de kerrie in 8 min. op (middel)hoog vuur goudbruin. Schep regelmatig om. Breng op smaak met peper en eventueel zout.
  8. Meng de kikkererwten door de groentes. Schep op een bord en garneer met wat winterpeen en geitenkaas oid.
Voedingswaarde per persoon (2):
  • 545 Calorieën
  • 53g Eiwit
  • 53g Koolhydraat
  • 9g Vet
  • 15g Vezels


Enjoy en tag mij gerust op Instagram als je hem gemaakt hebt:D

Heb je vragen over dit recept of wil je meer weten over online coaching en voedingDat kan! Plan een gratis adviesgesprek in.


Liefs,

Eva Luna

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!